Журнал «ДИВОСЛОВО» №04 (733) 2018 р.
ЗМІСТ
МЕТОДИКА ВИКЛАДАННЯ МОВИ Й ЛІТЕРАТУРИ
ПЕДАГОГІЧНІ ІННОВАЦІЇ
1. Наталія БОРИСЕНКО. Квест «Літературними стежками Харкова», присвячений Дню української писемності та мови (стор. 2) Читати…
РОБІТНЯ СЛОВЕСНИКА
2. Алла ПЛЕВНИЦЬКА. «…Щоб стати навіки соняшником» (Урок у 5 класі); Діалог – обмін думками і враженнями, офіційна і неофіційна розмова (Урок у 9 класі) (стор. 10) Читати…
ОЛЕСЬ ГОНЧАР: НАУКОВЕ ПІЗНАННЯ І МЕТОДИЧНЕ ОПРАЦЮВАННЯ
3. Нінель ЗАВЕРТАЛЮК. «А Гончар залишається» (стор. 15) Читати…
4. Ірина ЧУЧУК. Вивчаємо творчість Олеся Гончара за новою програмою (Урок в 11 класі за новелою «Модри Камень») (стор. 20) Читати…
5. Людмила РУБАН. Рядки, обпалені війною (Сценарій вечора пам’яті до 100-річчя від дня народження Олеся Гончара) (стор. 26) Читати…
6. Катерина ВЕЧЕРОВА. Сто запитань і відповідей про Олеся Гончара (Кросворди й літературні диктанти на матеріалі життєтворчості письменника) (стор. 28) Читати…
Методична консультація
7. Сергій ОМЕЛЬЧУК. Відмінність у значенні лінгводидактичних термінів «робота з текстом» і «робота над текстом» (стор. 31) Читати…
МОВОЗНАВСТВО
8. Іван ХОМ’ЯК. Мовленнєва культура безпечної життєдіяльності (стор. 32) Читати…
9. Ганна ДЕНИСКІНА, Галина ТРАУЗЕР. Забобони як світоглядний феномен у сучасній українській усній народній творчості (стор. 37) Читати…
10. Катерина КОРОТИЧ. Особливості репрезентації вибачення в листах Лесі Українки (стор. 43) Читати…
11. Василь ЗАДОРОЖНИЙ. Акцентологічний аспект в етимологічних студіях (стор. 48) Читати…
ЛІТЕРАТУРОЗНАВСТВО І КОМПАРАТИВІСТИКА
12. Анжела МАТЮЩЕНКО. Між коном та каноном: нові інтермедіальні інтерпретації української драматургії (стор. 52) Читати…
13. Світлана ІВАНИЦЬКА, Тамара ДЕМЧЕНКО. Віктор Обюртен, Лесь Курбас, Сергій Єфремов: роздуми про майбутнє мистецтва в роки революцій та катастроф (стор. 57) Читати…
ПИСЬМЕННИК ПРО СЕБЕ
14. Галина ТКАЧУК: Загалом у дитинстві в мене був спеціальний зошит або й чотири-п’ять – моя літературна майстерня (стор. 62) Читати…
15. Київ. Путівник для чарівників-початківців (стор. 63) Читати…
РЕЦЕНЗІЇ
16. Ганна ТОКМАНЬ. Іван Франко – педагог: актуальний, різкий, науково точний, гостро необхідний (стор. 64) Читати…