Розробки уроків для 5-8-х класів, ЗНО

Календарно-тематичне планування уроків з української мови та літератури на 2017-2018 н.р. (5-11 класи) Акція на посібник «Готуємося до ЗНО: тестові завдання з української мови й літератури»

Придбати електронну версію журналу

ЗМІСТ

МЕТОДИКА ВИКЛАДАННЯ МОВИ Й ЛІТЕРАТУРИ

ОФІЦІЙНО
Методичні рекомендації щодо вивчення української мови і літератури у 2017–2018 навчальному році (стор. 2)

КОМПЕТЕНТНІСНЕ НАВЧАННЯ
Анатолій ФАСОЛЯ. Читацька компетентність: що формуємо, що і як перевіряємо й оцінюємо (стор. 8)

* * *

Оксана ПАРПУЛАНСЬКА. Іван Франко. «Захар Беркут». Історична основа твору (стор. 16)

ПРЕЗЕНТАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ
Школа свідомого українця: Тальнівський навчально-виховний комплекс (стор. 20)
Володимир НЕРУБАЙСЬКИЙ. З досвіду роботи шкільної літературної студії (стор. 21)
Тетяна БАКАЛІНСЬКА. Повторення та узагальнення вивченого в 7 класі. Пунктуація (8 клас) (стор. 24)
Людмила МЕЛЬНІЧЕНКО, Володимир НЕРУБАЙСЬКИЙ, Любов НЕРУБАЙСЬКА. Світ поезії Христі Алчевської (Ліричний етюд) (стор. 28)
Любов НЕРУБАЙСЬКА. «Шевченкова світлиця» – центр громадянсько-патріотичного виховання школярів (стор. 33)

МОВОЗНАВСТВО

Марія ПЕНТИЛЮК. Наукові параметри аналізу тексту (стор. 36)

До 200-ліття Миколи Костомарова
Ірина ФАРІОН. Костомаров у битві з Валуєвим: мова чи язик? (стор. 42)

МОВА ab ovo 
Оксана ТИЩЕНКО. Згадати все, або Пам’ять у мовному спілкуванні (стор. 47)

ЛІТЕРАТУРОЗНАВСТВО І КОМПАРАТИВІСТИКА

Тетяна ВІРЧЕНКО. Сучасна українська драматургія: феномен існування (стор. 50)
Наталія КОВАЛЬ. «Вітька + Галя, або Повість про перше кохання» Валентина Чемериса: засоби творення комічного (стор. 56)

ЛІТЕРАТУРНИЙ ПОРТРЕТ
Григорій КЛОЧЕК. Нескорена (Штрихи до життєвої і творчої біографії Ліни Костенко) (стор. 59)

Інтернет-магазин АБАРІС Репетитори України