Журнал ДИВОСЛОВО №10 (655) 2011 р.
ОФІЦІЙНО
1. Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти (стор. 2) Читати…
НА ЧАСІ
2. Григорій КЛОЧЕК. Концепція реформування літературної освіти в середній школі (предмет — українська література) (Коментований варіант) (стор. 4) Читати…
МЕТОДИКА ВИКЛАДАННЯ МОВИ И ЛІТЕРАТУРИ
3. Тетяна БОЙЧУК. Використання джерел під час вивчення біографії Олександра Довженка (стор. 17) Читати…
НАШ КОНКУРС: ІННОВАЦІЙНИЙ УРОК
4. Валентина КАНАЛЮК. Байки Григорія Сковороди (стор. 24) Читати…
НОВІ ПІДРУЧНИКИ Й ПОСІБНИКИ
5. Ганна ТОКМАНЬ. Вірші про письменників на уроці літератури: концепція Ольги Куцевол (стор. 29) Читати…
МОВОЗНАВСТВО
6. Українська корпусна лінгвістика: сьогодення і перспективи (Інтерв’ю з Орисею Демською) (стор. 32) Читати…
7. Орися ДЕМСЬКА. Текстовий корпус: поняття і визначення (стор. 35) Читати…
8. Любомир БЕЛЕЙ. Українські імена перед викликами ХХІ ст (стор. 38) Читати…
ЛІТЕРАТУРОЗНАВСТВО І КРИТИКА
9. Богдан ТИХОЛОЗ. Таємниця Франкової величі (Секрети універсалізму) (стор. 44) Читати…
10. Лідія ВЕРБИЦЬКА. Іван Франко «в пленері» (До проблеми «митець і природа») (стор. 49) Читати…
11. Володимир МИКИТЮК. «Український інтелігент старої дати» (До 130-річчя з дня народження Михайла Возняка) (стор. 52) Читати…
СТИЛІ І НАПРЯМИ
12. Ігор ЛІМБОРСЬКИЙ. Рококо в українській літературі (стор. 57) Читати…
* * *
НАША ВТРАТА
«І заплаче біла конюшина…» (стор. 64) Читати…