Розробки уроків для 5-7-х класів

Календарно-тематичне планування уроків з української мови та літератури на 2017-2018 н.р. (5-11 класи)

Стаття №7 з журналу «ДИВОСЛОВО» №06 (699) 2015 р.

Опановуємо методику створення дослідницьких завдань 

(Підготувала Юлія РОМАНЕНКО)

   Сучасний учитель – це насамперед фахівець, готовий до сприймання, осмислення і впровадження нових освітніх технологій, методів та прийомів роботи з учнями. Однак дедалі частіше саме ті вчителі, які хочуть іти в ногу з часом, нарікають на віддаленість теоретичних досліджень лінгводидактиків від практичної щоденної роботи. Ознайомлюючись із сучасними підходами до навчання мови на сторінках фахових видань та на кваліфікаційних курсах, педагоги чекають від методистів і науковців передусім практичних порад щодо втілення інновацій у площині конкретного уроку. Із цього числа часопис «Дивослово» започатковує рубрику «Методичний практикум», матеріали якої допоможуть усім охочим опанувати на практиці здобутки сучасної методики навчання української мови. Ми оберемо для вас найновіше з сучасної теорії, висвітлимо суть методики і покажемо, як на практиці застосовувати інноваційні методи, прийоми і форми роботи.

Отримати методичну статтю з журналу

Інтернет-магазин АБАРІС Репетитори України