Розробки уроків для 5-7-х класів

Календарно-тематичне планування уроків з української мови та літератури на 2017-2018 н.р. (5-11 класи)

Стаття №4 з журналу «ДИВОСЛОВО» №05 (710) 2016 р.

ВИВЧЕННЯ ДІАЛЕКТНОЇ ЛЕКСИКИ ЗАСОБАМИ ІКТ

Світлана ЦІНЬКО, доцент кафедри української мови, літератури та методики навчання;

Дмитро МАРЄЄВ, асистент кафедри української мови, літератури та методики навчання, Глухівський національний педагогічний університет ім. Олександра Довженка, Сумська обл.

У статті розглянуто проблему вивчення діалектної лексики в сучасних загальноосвітніх навчальних закладах, зокрема акцентовано на недостатній кількості часу для опрацювання цього важливого для самоусвідомлення, самоідентифікації та розвитку літературної мови явища і на використанні інформаційно-комунікаційних технологій у процесі вивчення діалектної лексики.

Ключові слова: діалект, наріччя, урок, діалектна лексика, літературна мова, вивчення діалектизмів, інформаційно-комунікаційні технології.

DIALECT VOCABULARY STUDIES WITH APPLICATION
OF INFORMATION AND COMMUNICATIONS TECHNOLOGIES

Svitlana TSINKO, associate professor

Dmytro MAREEV, assistance lecturer Oleksandr Dovzhenko National Pedagogical University of Hlukhiv

The article deals with the problem of studying the dialect vocabulary at modern educational institutions. In particular, the authors focus on the limited number of academic hours for considering this important phenomenon, its comprehension contributes to self-awareness, the identity recognition, and the literary language development, as well as on the information and communications technologies application in dialect vocabulary studies.

Key words: dialect, lesson, dialect vocabulary, literary language, dialect vocabulary studies, information and communications technologies.

Отримати методичну статтю з журналу

Інтернет-магазин АБАРІС Репетитори України