Стаття №3 з журналу «ДИВОСЛОВО» №05 (710) 2016 р.
ПЕРЕВЕРНЕНЕ НАВЧАННЯ – КЛЮЧОВА ТЕНДЕНЦІЯ
ОСВІТНІХ ТЕХНОЛОГІЙ СУЧАСНОСТІ
Наталія РОМАНИЧ, методист районного методичного кабінету відділу освіти Маловисківської РДА, Кіровоградська обл.
У статті розглянуто поняття переверненого навчання, підґрунтя якого становлять види навчальної діяльності активного навчання, комбінована система навчання, залучення в колективну діяльність. Розкрито начущість технології переверненого навчання, яка полягає в можливості використання навчального часу у групових заняттях, взаємодії у практичній діяльності. Окреслено роль педагога в переверненому підході: від активної позиції до співпраці та спільного внеску в навчальний процес кожного учасника.
Ключові слова: перевернене навчання, перевернений клас, особистісно орієнтований підхід, інформаційно-комунікаційні технології.
INVERTED EDUCATION AS THE KEY TENDENCY
OF MODERN TRAINING TECHNOLOGIES
Natalia ROMANYCH, educator of the Malovyskivsk regional training center, Kirovograd obl.
The article is focused on the idea of inverted education, which is based on various types of active training, the combined system of education, and engaging students into collective activities. It clarifies the importance of the inverted education, which provides an opportunity to use the academic hours for group training and practical training interaction. The teacher’s role is outlined within the range of their holding the leading position through cooperation to general contribution into their students’ individual activity.
Key words: inverted education, inverted class, individually oriented approach, information and communications technologies.