
Стаття №2 з журналу «ДИВОСЛОВО» №05 (710) 2016 р.
ФОРМУВАННЯ ПОНЯТТЯ ПРО ІМЕННИК ЯК ЧАСТИНУ МОВИ
Урок у 6 класі
Тетяна БИКОНЬ, учитель гімназії «Столиця» м. Києва
Мета: поглибити знання учнів про іменник як частину мови, його морфологічні ознаки й синтаксичну роль у реченні; систематизувати знання про особливості функціонування іменника в українській мові; удосконалювати навички правильного вживання іменників у мовленні; розвивати вміння аналізувати й систематизувати знання, встановлювати міжпоняттєві та внутрішньопоняттєві зв’язки; збагачувати словниковий запас, підвищувати рівень культури усного й писемного мовлення учнів; розвивати творчі здібності, навички працювати в парах, групах; формувати узагальнені способи діяльності, оргдіяльнісні вміння; прищеплювати любов до рідного слова.