Стаття №11 з журналу «ДИВОСЛОВО» №02 (719) 2017 р.
КОМУНІКАТИВНА МОДЕЛЬ «ДИТИНА – ДОРОСЛИЙ»
У СУЧАСНІЙ УКРАЇНСЬКІЙ ПІДЛІТКОВІЙ ЛІТЕРАТУРІ
Олександра ГРИНЕВИЧ, аспірантка Інституту літератури ім. Т. Г. Шевченка НАН України
У статті здійснено спробу аналізу комунікативної моделі «дитина – дорослий» у художньому дискурсі сучасної української підліткової літератури; розглянуто одну з основних рис постмодерністської літератури – комунікативну ускладненість і те, як вона накладається на простір інформаційного суспільства.
Ключові слова: підліток, підліткова література, комунікація, комунікативна ускладненість.
COMMUNICATIVE MODEL OF CHILD – ADULT
IN MODERN UKRAINIAN BOOKS FOR YOUNG ADULTS
Oleksandra HRYNEVYCH, post-graduate student, T.H. Shevchenko Institute of Literature, National Academy of Sciences of Ukraine
The paper is an attempt to analyze the communicative model of child – adult in the fiction discourse of the modern Ukrainian books for young adults; it studies the communicative complication, which is one of the basic features of postmodernistic literature, and how it superimposes on the field of the information society.
Key words: young adult, books for young adults, communication, communicative complication.