Стаття №3 з журналу «ДИВОСЛОВО» №09 (690) 2014 р.
Анатолій ФАСОЛЯ. Компетентнісно зорієнтовані завдання:
проблеми термінології, типології, створення
Українська школа, як зазначено в нормативних освітніх документах, розбудовується на засадах особистісно зорієнтованого, компетентнісного і діяльнісного підходів. Аналіз найновіших публікацій у педагогічних і методичних джерелах засвідчує, що нині науковці зосереджують увагу переважно на компетентнісному навчанні. При цьому коло питань поступово звужується від загальнотеоретичних до вузькопредметних, практичних. Однак дослідники і вчителі-практики у своїй діяльності стикаються з багатьма труднощами. З-поміж найбільших, як видається, – розробка інструментарію формування компетенцій і оцінювання якості компетентнісно зорієнтованого навчання.