Журнал «Бібліотечка «ДИВОСЛОВА» №10 2012 року
Читацька діяльність на особистісно
зорієнтованому уроці
(ІІ частина)
ЗМІСТ
1. Наталія Крат. Підсумкові уроки української літератури (стор. 2)
2. Ірина Тиндикевич. Домашні завдання на особистісно зорієнтованому уроці (стор. 6)
3. Світлана Стасюк. Оцінювання на особистісно зорієнтованому уроці літератури (стор. 12)
4. Софія Ревчук. Компетентнісно зорієнтовані завдання з літератури як засіб формування у школярів уміння вчитися (стор. 17)
5. Наталія Федорович. Письмові стратегії у процесі організації читацької діяльності учнів (стор. 24)
6. Раїса Бацюсь. Розвиток емпатії учня-читача у процесі вивчення української літератури (стор. 30)
7. Галина Сівицька. Розвиток емпатії учнів-читачів на уроці української літератури (стор. 34)
8. Марія Любиш. Розвиток творчої уяви на особистісно зорієнтованих уроках української літератури (стор. 38)
9. Ганна Ульянова. Розвиток образного мислення і мовлення на уроках української літератури (стор. 42)
10. Ірина Черуха. Розвиток образного мислення на основі асоціативних зв’язків (стор. 47)
11. Наталія Жогло. Становлення суб’єктності учня-читача (стор. 51)
12. Ірина Мартинюк. Учитель-читач на уроці літератури (стор. 56)
13. Ірина Самчук. Похваліть учня і себе (Засоби заохочення на особистісно зорієнтованому уроці літератури) (стор. 61)