Журнал «Бібліотечка «ДИВОСЛОВА» №9 2012 року
Читацька діяльність на особистісно зорієнтованому уроці
(І частина)
ЗМІСТ
1. Анатолій Фасоля. Учитель і учень на «читацькому полі» (стор. 2)
2. Микола Піддубний. Аспекти діяльності науково-дослідної лабораторії особистісно зорієнтованого навчання української літератури Рівненського ОІППО (стор. 8)
3. Оксана Мандич. Види робіт на мотиваційному етапі особистісно зорієнтованого уроку (стор. 10)
4. Оксана Парфенюк. Цілевизначення, планування, рефлексія навчальної діяльності (стор. 15)
5. Нелла Паламарчук. Розроблення і представлення концепту теми (стор. 24)
6. Тетяна Шабада. Види робіт на етапі передчитання (стор. 29)
7. Зоя Кирикович. Види робіт на етапі читання (стор. 33)
8. Оксана Серветник. Види робіт на етапі післячитання (стор. 37)
9. Вікторія Шилюк. Приховані запитання і підтекст у художньому творі (стор. 42)
10. Оксана Гаврилюк. Діалогічне прочитання твору (стор. 47)
11. Ірина Слотницька. Робота із запитаннями (стор. 54)
12. Тетяна Меленчук. Цей знайомий і незнайомий підручник (стор. 61)