
Стаття №7 з журналу «ДИВОСЛОВО» №11 (752) 2019 р.
МОВА В УКРАЇНСЬКІЙ ШКОЛІ: ПОГЛЯД СОЦІОЛІНГВІСТА
Данилевська О. Українська мова в українській школі на початку ХХІ століття:
соціолінгвістичні нариси: моногр. / О. Данилевська. – К.: ВД «Києво-Могилянська академія», 2019. – 364 с.
Цього року у видавничому домі «Києво-Могилянська академія» вийшло перше в Україні ґрунтовне соціолінгвістичне дослідження мовної ситуації у шкільній освіті. Його авторка Оксана Данилевська, старший науковий співробітник Інституту української мови НАН України, має великий досвід опрацювання соціолінгвістичної тематики. Її монографія «Мова революції та революція в мові: мовна політика Центральної Ради, Гетьманату, Директорії УНР» (2009) лишається одним з основних джерел для вивчення мовної політики доби Української революції.