Стаття №3 з журналу «ДИВОСЛОВО» №11 (740) 2018 р.
Методичні запропоновання Оксани ШВАЄВСЬКОЇ
учителя Львівської СЗШ I–III ступенів № 8 з поглибленим вивченням німецької мови
ДОБРО І ЗЛО, ПРИРОДА І ЛЮДИНА
В КАЗЦІ ВАСИЛЯ КОРОЛЕВА-СТАРОГО «ХУХА-МОХОВИНКА»
5 клас
Мета: ознайомити учнів з біографією і творчим доробком В. Королева-Старого; розвивати вміння працювати з текстом; сприяти розвитку образного та критичного мислення; навчити дітей обстоювати моральні цінності; сприяти формуванню сприймання природи як цінності; виховувати готовність захищати довкілля; розвивати вміння здійснювати рефлексію, співпрацювати з іншими для досягнення результату.
НОВЕЛА МИХАЙЛА КОЦЮБИНСЬКОГО «INTERMEZZO»,
ЇЇ АКТУАЛЬНІСТЬ
10 клас
Мета: допомогти учням зрозуміти зміст новели «Intermezzo», розвивати вміння працювати з текстом твору, визначати новелістичний жанр; сформувати уявлення про імпресіонізм та експресіонізм як літературні напрями; розвивати критичне мислення, навички аналізу та рефлексії, комунікативні вміння і навички, здатність презентувати результати своєї роботи; прищеплювати загальнолюдські цінності (соціальне партнерство, толерантність, взаємопідтримку), плекати любов до української мови, до природи; через художнє слово розкривати духовну велич письменника.