Стаття №2 з журналу «ДИВОСЛОВО» №11 (740) 2018 р.
ОСОБИСТІСНО ЗОРІЄНТОВАНЕ НАВЧАННЯ – ДОМІНАНТНА МОДЕЛЬ
РЕАЛІЗАЦІЇ КОНЦЕПЦІЇ «НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА»
Ірина КУЧЕРЕНКО, професор Уманського державного педагогічного університету ім. Павла Тичини
У статті розкрито стратегічні основи реалізації особистісно зорієнтованого навчання української мови в контексті компетентнісної освіти XXI століття, викладено зміст компонентів особистісно зорієнтованої технології уроку рідної мови.
Ключові слова: особистісно зорієнтоване навчання, технології навчання мови, ключові етапи діяльності.
INDIVIDUALLY ORIENTED EDUCATION AS THE DOMINANT MODEL
TO REALIZE THE NEW UKRAINIAN SCHOOL CONCEPT
Iryna KUCHERENKO, professor, Pavlo Tychyna Uman State Pedagogical University
The article studies the strategical basis to realize the individually oriented teaching Ukrainian in the context of the competencies education in the XXI c.; it profiles the components of the individually oriented technology developed for native language lessons.
Key words: individually oriented teaching, language teaching technology, key stages of activity.