Стаття №6 з журналу «ДИВОСЛОВО» №11 (716) 2016 р.
«МОВОЗНАЙ»
Інтегрований практикум для учнів 5–10 класів
Ніна РОМАНЦОВА, учитель Харківської ЗОШ І–ІІІ ст. № 142
У статті наведено конспект позакласного заходу до Дня української писемності та мови, особливість якого в тому, що він розрахований на роботу різновікових учнівських груп. Інтегрований урок-практикум дає вчителеві змогу провести і презентацію випереджувальних завдань, і мовознавчі ігри, забезпечуючи в такий спосіб узагальнення, і систематизацію навчального матеріалу.
Ключові слова: мовознавчі терміни, лінгвістичні дослідження, інтегрований практикум, презентація випереджувальних завдань.
LANGUAGE EXPERT. AN INTEGRATED CASE-STUDY
FOR STUDENTS OF 5-10th FORMS
Nina ROMANTSOVA, teacher, Kharkiv Primary and Secondary General School #142
The article presents guidance notes on a school event dedicated to Ukrainian Language and Literacy Day featuring activities for various age groups of students. The integrated case study allows the teacher to hold both the presentation of forward-oriented tasks and linguistic games in order to revise and summarize the learning material.
Key words: linguistic terms, linguistic research, integrated case study, presentation of forward-oriented tasks.