Розробки уроків для 5-9-х класів, ЗНО-2019

Перепдлата видань Акція на посібник «Готуємося до ЗНО: тестові завдання з української мови й літератури»

Стаття №2 з журналу “ДИВОСЛОВО” №11 (656) 2011 р.

Людмила МОЗГОВА. Літературно-гендерна наочність як чинник

формування гендерно-літературної компетентності  старшокласників

   У сучасному шкільництві актуальним є фор­мування учнівської компетентності, яка, окрім знань, умінь та навичок, передбачає залучення власного життєвого досвіду та виховання кри­тичного ставлення до суспільних змін. Художні тексти української літератури – це важливе дже­рело для вивчення тендерної культури нації. Суспільство демонструє різні зразки статевої по­ведінки. Українська традиція культивує паритетність у стосунках між чоловіками і жінками. Тим часом є неповні сім’ї, де діти не можуть пе­рейняти позитивного тендерного досвіду спілку­вання, актуальними лишаються проблеми СНІДу, насильства в сім’ї, культури сексуальних стосунків тощо. Саме тому урок української лі­тератури має виконувати важливу роль у справі формування гендерно-літературної компетент­ності старшокласників.

Попередня стаття   До змісту     Наступна стаття

Інтернет-магазин АБАРІС Репетитори України