/-->
Стаття №14 з журналу «ДИВОСЛОВО» №10 (715) 2016 р.
МОВА РЕКЛАМИ ЯК ОБ’ЄКТ ЛІНГВІСТИЧНОГО ДОСЛІДЖЕННЯ
ІВАНОВА І. Історія української реклами: мовностилістичний аспект: монографія /
І. Іванова. – Х.: Юрайт, 2016. – 371 с.
Сучасна наукова думка кінця ХХ – початку ХХІ ст. визначається підвищеною увагою до людського чинника в мові, а також до соціокультурних детермінацій вербального рівня комунікацій. Ця тенденція зумовлює, з одного боку, диференціювання різних галузей пізнання, а з іншого, – інтеграцію їх. Синергетичний підхід до аналізу мовних явищ застосовано в рецензованій монографії, у якій використовується теоретична основа кількох наукових дисциплін – теорії мовної комунікації, прагмалінгвістики, лінгвостилістики та риторики.