Стаття №4 з журналу «ДИВОСЛОВО» №10 (703) 2015 р.
Тетяна ВІРЧЕНКО. Підготовка вчителя до організації
учнівських досліджень
Написання науково-дослідних робіт у загальноосвітніх навчальних закладах потребує спеціальної підготовки не тільки учнів, а й учителів. Зауважимо, що таке окреслення учасників процесу наукового пошуку є неповним, адже до нього залучені працівники Малої академії наук (обласних осередків і київського відділення), методичні інноваційні центри, які діють у містах України, міській районні відділи освіти, школи-організатори, адміністрації загальноосвітніх навчальних закладів усіх типів, батьки. Це спричинює значну кількість проблем, над розв’язанням яких працюють науковці. Серед найістотніших – формування наукового світогляду учнів, підготовка їх до науково-дослідної роботи, донесення до всіх причетних важливості цього виду роботи для вдосконалення навчально-виховного процесу загальноосвітньої школи.