/-->
Стаття №6 з журналу «ДИВОСЛОВО» №10 (679) 2013 р.
Григорій КЛОЧЕК. Трохи пейзажно-географічної
та предметно-побутової конкретики
Косаральський перiод творчостi Тараса Шевченка дослiдники майже не виокремлюють. Зазвичай його залiчують до так званого невольничого перiоду. А дарма: Шевченкiв творчий доробок другої половини 1847 р. i першої половини 1848 р. все-таки становить певну цiлiсть, а отже потребує вiдповiдного пiдходу до його аналiзу. Та про це далi. Наразi не ставимо за мету реалiзувати такий пiдхiд, а продовжуємо розглядати на новому матерiалi поетику вiзуальностi Шевченка, яка саме у цей перiод набула нових художнiх рис.