/-->
Стаття №3 з журналу «ДИВОСЛОВО» №10 (667) 2012 р.
Марина СОЛОВЙОВА Іван Франко. Поема «Іван Вишенський».
Історична правда і художній вимисел.
Проблема моральноговибору людини
(Урок у 8 класі)
М е т а: навчальна – поглибити знання учнів про життєвий шлях Івана Франка; ознайомити зі змістом поеми «Іван Вишенський»; досягти розуміння учнями відмінності між історичною правдою і художнім вимислом;
розвивальна – розвивати критичне мислення, вміння аналізувати текст твору, висловлювати власні думки, виробляти навички толерантно й аргументовано вести дискусію;
виховна – плекати почуття патріотизму, орієнтуючи школярів на загальнолюдські та національні ідеали, сприяти формуванню активної життєвої позиції, виховувати естетичні смаки.