Розробки уроків для 5-10-х класів, ЗНО

Календарно-тематичне планування уроків з української мови та літератури на 2019-2020 н.р. (5-11 класи) Акція Класна ціна

Стаття №5 з журналу “ДИВОСЛОВО” №09 (738) 2018 р.

ІВАН ФРАНКО. «ФАРБОВАНИЙ ЛИС».
ОБРАЗ ЛИСА, РИСИ ЙОГО ХАРАКТЕРУ

Ірина ВИТРИКУШ, учитель Дем’янівської ЗОШ I–II ст. Нижньосірогозького р-ну, Херсонська обл.

У статті вміщено розробку уроку української літератури за казкою Івана Франка «Фарбований Лис». Метою роботи на уроці є аналіз образу Лиса, рис його характеру. Для цього автор пропонує застосувати такі методи і прийоми роботи: психологічний аутотренінг, бесіду з коментарями, інтерактивні вправи, інсценізацію, репортаж, вікторину та інші цікаві для п’ятикласників форми роботи.

Ключові слова: Іван Франко, «Фарбований Лис», образ Лиса Микити, риси вдачі головного героя, ґроно, запитання за змістом твору.

IVAN FRANKO. THE PAINTED FOX. THE LEADING CHARACTER STUDY

Iryna VYTRYKUSH, teacher, Primary and Secondary School of Demianivka, Kherson Oblast

The article presents a Ukrainian literature lesson plan on The Painted Fox fairy tale by Ivan Franko. The lesson is aimed to study and portrait Fox as the leading character. The author recommends the following methods and techniques: psychological auto-training, commented discussion, interactive exercises, acting out, coverage, quiz, and other challenging for 5th form students activities.

Key words: Ivan Franko, The Painted Fox, the character of Mykyta, the leading character portrait, cluster, questions on the object-matter.

Отримати методичну статтю з журналу

Інтернет-магазин АБАРІС Репетитори України