Розробки уроків для 5-10-х класів, ЗНО

Календарно-тематичне планування уроків з української мови та літератури на 2019-2020 н.р. (5-11 класи) Акція Класна ціна

Стаття №4 з журналу “ДИВОСЛОВО” №09 (738) 2018 р.

ВИКРИТТЯ ХИТРОСТІ Й ПИХАТОСТІ МИКИТИ В КАЗЦІ ІВАНА ФРАНКА
«ФАРБОВАНИЙ ЛИС»

Ліна ХАНДРУК, учитель опорного закладу «ЗОШ І – ІІІ ст. села Суходоли», Володимир-Волинський р-н, Волинська обл.

У статті подано план-конспект уроку української літератури для п’ятикласників за казкою Івана Франка «Фарбований Лис». Метою уроку є характеристика образу головного героя. Для досягнення цієї мети запропоновано такі завдання: літературний диктант, лексичний практикум, прийом «Конструктор», створення інформаційного ґрона та ін.

Ключові слова: Іван Франко, казка «Фарбований Лис», образ Лиса Микити, бесіда, запитання, інтерактивна вправа.

UNMASKING OF MYKYTA’S CUNNING AND ARROGANCY IN THE PAINTED FOX
FAIRY TALE BY IVAN FRANKO. STUDY OF THE TITLE CHARACTER

Lina KHANDRUK, teacher, Primary and Secondary School of Sukhodoly Village, Volyn Oblast

The paper offers a Ukrainian literature lesson plan for the 5th form on The Painted Fox fairy tale by Ivan Franko. The main character study sets out the purpose of the lesson, which is to be achieved through the following activities: literature dictation, vocabular case study, “erector” technique, information cluster developing etc.

Key words: Ivan Franko, The Painted Fox fairy tale, Mykyta the Fox as the title character, discussion, question, interactive exercise.

Отримати методичну статтю з журналу

Інтернет-магазин АБАРІС Репетитори України