Розробки уроків для 5-7-х класів

Календарно-тематичне планування уроків з української мови та літератури на 2017-2018 н.р. (5-11 класи)

Стаття №10 з журналу «ДИВОСЛОВО» №09 (702) 2015 р.

Роксолана ЖАРКОВА. Приручити мову: жіноче письмо

у пошуках власного дискурсу

(На матеріалі текстів Лесі Українки, 

Ольги Кобилянської та Уляни Кравченко)

Статтю присвячено аналізові проблеми пошуку-і-знайдення мови (потрібних слів, рідної мови), невербальних повідомлень та символів, що функціонують у модерних творах. Інтерпретовано тексти у ключі музики й аудіовиявів жіночих саморепрезентацій. Обґрунтовано структуру проекту невербальної комунікації жінки і світу завдяки рукам, що виконують хвилюючу музику, щоб «тіло мовило звуками». Досліджено, як за допомогою звуку авторки розкривають духовний світ, внутрішні переживання, емоційні стани своїх героїнь, що представляють образ(и) femina melomanica.

   Ключові слова: жіноче письмо, жінка-авторка, дискурс, саморепрезентація, невербальна комунікація.

Отримати методичну статтю з журналу

Інтернет-магазин АБАРІС Репетитори України