Стаття №7 з журналу «ДИВОСЛОВО» №09 (666) 2012 р.
Людмила МЕТЬ, Олена ЧЕРНОВА, Юлія ГУТНИК. Літературні диктанти
(10 клас, профільний рівень)
Літературний диктант – вид завдань, який може бути використаний на різних етапах уроку для перевірки та корекції засвоєних знань, актуалізації їх, створення передумов для налагодження інтерактивної, творчо-пошукової та іншої діяльності, закріплення вивченого, вироблення й відпрацювання навичок роботи із завданнями, передбаченими ЗНО.
Диктанти поліпшують логічне та асоціативне мислення учнів, пам’ять, дають змогу заощаджувати час на уроці. Їх можна практикувати як елементи тематичного оцінювання, а також використовувати у позакласній роботі з української літератури.
Усі завдання розподілено за розділами, передбаченими Програмою з української літератури для профільного навчання учнів 10–11 класів загальноосвітніх навчальних закладів (філологічний напрям, профіль української філології).