Стаття №5 з журналу «ДИВОСЛОВО» №09 (666) 2012 р.
Людмила КРАТАСЮК. Узагальнення і систематизація знань з теми
«Числівник як частина мови»
(Урок у 7 класі)
М е т а:
закріпити вміння учнів розрізняти числівники з-поміж інших частин мови, які можуть мати числове значення, визначати морфологічні ознаки їх, з’ясовувати їхню синтаксичну роль та виражальні можливості;
удосконалювати вміння правильно відмінювати числівники та вживати їх у різних типах і стилях мовлення;
поліпшувати навички редагування текстів, збагачувати словниковий запас учнів фразеологізмами, вдосконалювати граматичну структуру їхнього мовлення;
розвивати мовлення і логічне мислення школярів, уміння працювати з науковими джерелами, виділяти головне, точно передавати наукову інформацію, аналізувати і порівнювати мовні явища;
формувати культуру мовлення та спілкування;
розвивати творчі здібності учнів; учити працювати у групах, парах, виробляти оргдіяльнісні вміння;
виховувати почуття любові до своєї землі й усього, що є на ній, зацікавити історією рідного краю.