/-->
Стаття №4 з журналу «ДИВОСЛОВО» №09 (654) 2011 р.
Ірина ПАВЛІВ. Вивчення давньої літератури у 9 класі
(Драматургія. Трагедокомедія «Владимир» Феофана Прокоповича
як перша спроба звернення української шкільної драми до національної історії;
Вертеп як вид лялькового театрального дійства)
Мета: дати учням уявлення про становлення і розвиток драматургії в давній українській літературі; розкрити особливості шкільної драми, ознайомити з твором Ф.Прокоповича «Владимир»; розвивати вміння аналізувати, зіставляти, виділяти головне, робити висновки; формувати світогляд школярів; виховувати повагу до історичного минулого.
Тип уроку: урок засвоєння нових знань.
Попередня стаття До змісту Наступна стаття