Конспекти уроків для 5-11-х класів, ЗНО

Календарно-тематичне планування уроків з української мови та літератури на 2024-2025 н.р. (5-11 класи)/-->

Стаття №2 з журналу «ДИВОСЛОВО» №07 (652) 2011 р.

Світлана НАДУРАК. «Немає загадки таланту. Є вічна загадка любові»

(Вивчення повісті Григора Тютюнника «Климко» в 7 класі)

   Чинна шкільна програма пропонує для текстуального опрацювання одну з найтрагічніших по­вістей Григора Тютюнника «Климко». Розпочина­ючи вивчати біографію письменника, не завадить наголосити учням, що Гр. Тютюнник рівнявся на найбільш драматичного у своєму художньому світовідчуванні Василя Стефаника, новели якого вражають невигаданим психологічним трагізмом. Сам Григір Михайлович для себе зробив висновок: «Хоч би приблизно такого новеліста, як Стефаник, у світі досі немає» |4; 17|. Як і його кумир, Гр. Тютюнник не видумував ні своїх героїв, ні фабул тво­рів — усе це він брав із життя, за кожним його ряд­ком стояла реальна подія, реальний прототип. Як і В.Стефаникові, йому було властиве філігранне чут­тя мови: «Можемо сказати, як Гнат Хоткевич про Тараса Шевченка: «Мало того, що він знав мову, він знав щось більшого: знав дух мови»» [4; 56].

ЧИТАТИ ДАЛІ

Попередня стаття    До змісту    Наступна стаття

Интернет-магазин АБАРИС