
Стаття №3 з журналу «ДИВОСЛОВО» №06 (747) 2019 р.
ЛІТЕРАТУРОЗНАВЧА І ПУБЛІЦИСТИЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ ІВАНА ФРАНКА
Ірина ГОЛЕЦЬ, викладач-методист Львівського професійного коледжу готельно-туристичного та ресторанного сервісу
У статті вміщено розробку уроку-конференції, присвячену вивченню літературознавчих і публіцистичних праць Івана Франка. Наголошено на багатогранності його творчої спадщини, на актуальності поглядів Івана Франка як критика, літературознавця, публіциста, мовознавця в розвитку української культури.
Ключові слова: Іван Франко, урок-конференція, літературознавець, літературний критик, мовознавець, публіцистика.
LITERATURE STUDIES AND POLITICAL WRITINGS BY IVAN FRANKO
Iryna HOLETS, teacher-trainer, Lviv High Vocational School of Restaurant Service and Tourism
The paper presents a conference lesson plan, which studies literature criticism and political writing papers by Ivan Franko. It highlights the diversity of his creative legacy, the timeliness of Ivan Franko’s opinions as a reviewer, theorist of literature, political writer, linguist in the framework of Ukrainian culture and its development.
Key words: Ivan Franko, conference lesson, theorist of literature, reviewer, linguist, opinion journalism.