Розробки уроків для 5-10-х класів, ЗНО

Передплата журналу Акція Класна ціна

Стаття №3 з журналу “ДИВОСЛОВО” №06 (651) 2011 р.

Лариса ВАРЗАЦЬКА. Дидактичні цілі, типи,

структура уроків української мови і мовлення

   Формування мовної особистості – одне з важли­вих завдань реформування освіти в Україні. Для розв’язання його особливо перспективним є особистісно зорієнтоване навчання, що ставить своєю метою не оволодіння знаннями, уміннями, навичка­ми, як в авторитарному типі навчання, а вільний роз­виток особистості, яка у процесі пізнання зберігає свою індивідуальну неповторність, самобутність та гармонію з довкіллям. Учень в особистісно зорієнто­ваній освітній парадигмі розглядається як зерно, що має власну програму розвитку. У зв’язку з цим дореч­но згадати образний вислів Я.Коменського: педагог має плекати розум дитини, привчати дитячі уми, як ті молоденькі деревця, розвиватися з власного кореня.

ЧИТАТИ ДАЛІ

Попередня стаття    До змісту    Наступна стаття

 

Інтернет-магазин АБАРІС Репетитори України