Розробки уроків для 5-9-х класів, ЗНО

Календарно-тематичне планування уроків з української мови та літератури на 2018-2019 н.р. (5-11 класи) Передплата журналу Акція на посібник «Готуємося до ЗНО: тестові завдання з української мови й літератури»

Стаття №3 з журналу “ДИВОСЛОВО” №06 (651) 2011 р.

Лариса ВАРЗАЦЬКА. Дидактичні цілі, типи,

структура уроків української мови і мовлення

   Формування мовної особистості – одне з важли­вих завдань реформування освіти в Україні. Для розв’язання його особливо перспективним є особистісно зорієнтоване навчання, що ставить своєю метою не оволодіння знаннями, уміннями, навичка­ми, як в авторитарному типі навчання, а вільний роз­виток особистості, яка у процесі пізнання зберігає свою індивідуальну неповторність, самобутність та гармонію з довкіллям. Учень в особистісно зорієнто­ваній освітній парадигмі розглядається як зерно, що має власну програму розвитку. У зв’язку з цим дореч­но згадати образний вислів Я.Коменського: педагог має плекати розум дитини, привчати дитячі уми, як ті молоденькі деревця, розвиватися з власного кореня.

ЧИТАТИ ДАЛІ

Попередня стаття    До змісту    Наступна стаття

 

Заробляйте betcoin легко
Інтернет-магазин АБАРІС Репетитори України