Стаття №3 з журналу «ДИВОСЛОВО» №06 (651) 2011 р.
Лариса ВАРЗАЦЬКА. Дидактичні цілі, типи,
структура уроків української мови і мовлення
Формування мовної особистості — одне з важливих завдань реформування освіти в Україні. Для розв’язання його особливо перспективним є особистісно зорієнтоване навчання, що ставить своєю метою не оволодіння знаннями, уміннями, навичками, як в авторитарному типі навчання, а вільний розвиток особистості, яка у процесі пізнання зберігає свою індивідуальну неповторність, самобутність та гармонію з довкіллям. Учень в особистісно зорієнтованій освітній парадигмі розглядається як зерно, що має власну програму розвитку. У зв’язку з цим доречно згадати образний вислів Я.Коменського: педагог має плекати розум дитини, привчати дитячі уми, як ті молоденькі деревця, розвиватися з власного кореня.
ЧИТАТИ ДАЛІ
Попередня стаття До змісту Наступна стаття