Конспекти уроків для 5-11-х класів, ЗНО

Розпродаж журналів 2019-2020-х років Календарно-тематичне планування уроків з української мови та літератури на 2023-2024 н.р. (5-11 класи)

Стаття №3 з журналу «ДИВОСЛОВО» №06 (651) 2011 р.

Лариса ВАРЗАЦЬКА. Дидактичні цілі, типи,

структура уроків української мови і мовлення

   Формування мовної особистості — одне з важли­вих завдань реформування освіти в Україні. Для розв’язання його особливо перспективним є особистісно зорієнтоване навчання, що ставить своєю метою не оволодіння знаннями, уміннями, навичка­ми, як в авторитарному типі навчання, а вільний роз­виток особистості, яка у процесі пізнання зберігає свою індивідуальну неповторність, самобутність та гармонію з довкіллям. Учень в особистісно зорієнто­ваній освітній парадигмі розглядається як зерно, що має власну програму розвитку. У зв’язку з цим дореч­но згадати образний вислів Я.Коменського: педагог має плекати розум дитини, привчати дитячі уми, як ті молоденькі деревця, розвиватися з власного кореня.

ЧИТАТИ ДАЛІ

Попередня стаття    До змісту    Наступна стаття

 

Интернет-магазин АБАРИС