Стаття №9 з журналу «ДИВОСЛОВО» №03 (732) 2018 р.
РОЛЬ ПОЗИТИВНОГО МИСЛЕННЯ
В ЖИТТЄВОМУ СЦЕНАРІЇ ТАРАСА Й ЛИКЕРІЇ
Урок за драмою Олександра Забарного «Грішниця»
Тетяна БУТУРЛИМ, кандидат педагогічних наук, учитель Ніжинського обласного педагогічного ліцею, Чернігівська обл.
Мета: навчальна – поглибити знання учнів про сучасну драматургію; проаналізувати драму Олександра Забарного «Грішниця»; розширити їхні знання про зв’язок Т. Шевченка з Чернігівщиною; визначити, яким типом мислення керуються головні персонажі художнього твору; установити причиново-наслідкові зв’язки між позитивним чи негативним мисленням і вчинками, емоційним станом Тараса й Ликерії; розвивальна – формувати цілісну картину сучасної української драматургії, уміння аналізувати драматичний твір, художні образи в контексті концепції позитивного мислення; розвивати логічне, аналітичне мислення, образну уяву, пам’ять, стійкість уваги старшокласників; виховна – виховувати повагу до літератури рідного краю, актуалізувати цінності любові, щирості, взаємоповаги, вірності, формувати в учнів культуру позитивного мислення.