Розробки уроків для 5-8-х класів, ЗНО

Передплата журналу Акція на посібник «Готуємося до ЗНО: тестові завдання з української мови й літератури»

Стаття №2 з журналу «ДИВОСЛОВО» №03 (672) 2013 р.

Іван ЮЩУК. Зворотний зв’язок і мотивація у навчанні рідної мови

   Навчальний процес передбачає як доконечну його умову взаємодію вчителя й учня: з одного бо­ку, передача знань, з другого — сприйняття їх. І тут неминучі суб’єктивні похибки з обох сторін. Учи­тель (і навіть підручник) не завжди досконало й дохідливо, з урахуванням його складності й точ­ності подає навчальний матеріал; учень через різні психологічні обставини не завжди адекватно сприймає його. Це зумовлено хоч би й тим, що склад учнів у класі щодо здатності сприймати на­вчальний матеріал неоднорідний: одні з кращою підготовкою до навчання, інші — з гіршою, одні кра­ще сприймають на слух, інші — наочно, в одних — більш-менш стійка увага, в інших — розсіяна. По­хибки у сприйнятті трапляються й під час індивіду­ального перекодування зовнішньої інформації у внутрішню.

Попередня стаття    До змісту    Наступна стаття

 

Інтернет-магазин АБАРІС Репетитори України