

Стаття №2 з журналу “ДИВОСЛОВО” №03 (672) 2013 р.
Іван ЮЩУК. Зворотний зв’язок і мотивація у навчанні рідної мови
Навчальний процес передбачає як доконечну його умову взаємодію вчителя й учня: з одного боку, передача знань, з другого – сприйняття їх. І тут неминучі суб’єктивні похибки з обох сторін. Учитель (і навіть підручник) не завжди досконало й дохідливо, з урахуванням його складності й точності подає навчальний матеріал; учень через різні психологічні обставини не завжди адекватно сприймає його. Це зумовлено хоч би й тим, що склад учнів у класі щодо здатності сприймати навчальний матеріал неоднорідний: одні з кращою підготовкою до навчання, інші – з гіршою, одні краще сприймають на слух, інші – наочно, в одних – більш-менш стійка увага, в інших – розсіяна. Похибки у сприйнятті трапляються й під час індивідуального перекодування зовнішньої інформації у внутрішню.
Попередня стаття До змісту Наступна стаття