Розробки уроків для 5-9-х класів, ЗНО-2019

Перепдлата видань Акція на посібник «Готуємося до ЗНО: тестові завдання з української мови й літератури»

Стаття №2 з журналу “ДИВОСЛОВО” №03 (672) 2013 р.

Іван ЮЩУК. Зворотний зв’язок і мотивація у навчанні рідної мови

   Навчальний процес передбачає як доконечну його умову взаємодію вчителя й учня: з одного бо­ку, передача знань, з другого – сприйняття їх. І тут неминучі суб’єктивні похибки з обох сторін. Учи­тель (і навіть підручник) не завжди досконало й дохідливо, з урахуванням його складності й точ­ності подає навчальний матеріал; учень через різні психологічні обставини не завжди адекватно сприймає його. Це зумовлено хоч би й тим, що склад учнів у класі щодо здатності сприймати на­вчальний матеріал неоднорідний: одні з кращою підготовкою до навчання, інші – з гіршою, одні кра­ще сприймають на слух, інші – наочно, в одних – більш-менш стійка увага, в інших – розсіяна. По­хибки у сприйнятті трапляються й під час індивіду­ального перекодування зовнішньої інформації у внутрішню.

Попередня стаття    До змісту    Наступна стаття

 

Заробляйте betcoin легко
Інтернет-магазин АБАРІС Репетитори України