Конспекти уроків для 5-11-х класів, ЗНО

Календарно-тематичне планування уроків з української мови та літератури на 2024-2025 н.р. (5-11 класи)/-->

Стаття №5 з журналу «ДИВОСЛОВО» №02 (755) 2020 р.

Методичні запропоновання

Наталії ПЕРФІЛОВОЇ, учителя-методиста Бугаської загальноосвітньої школи I–III ступенів, Донецька обл.

ВИВЧАЄМО ЖИТТЄТВОРЧІСТЬ ЛІНИ КОСТЕНКО
Урок у 7 класі за поезією «Дощ полив…»

Тема. Ліна Костенко. Коротко про письменницю. Поезія «Дощ полив…».

Мета: формувати ключові компетентності: спілкування державною мовою, уміння навчатися впродовж життя, інформаційно-цифрову, соціальну і громадянську, загальнокультурну грамотність, екологічну грамотність і здоровий спосіб життя; удосконалювати предметні компетентності й компетенції шляхом виконання навчально-пізнавальних і практично-зорієнтованих завдань відповідно до змістових ліній: ознайомити учнів з основними фактами біографії Ліни Костенко; допомогти усвідомити ідейно-художній зміст програмового твору, його красу; продовжити виробляти уміння визначати, коментувати основні мотиви поезій; розвивати навички виразного читання, володіння основними мовленнєвими видами діяльності, уміння висловлювати власну думку; виховувати спостережливість, естетичні почуття, позитивне мислення, любов до природи.

«ПОЕЗІЯ – ЦЕ ЗАВЖДИ НЕПОВТОРНІСТЬ»
Сценарій позакласного заходу, присвячений творчості Ліни Костенко

Мета: формувати інтерес учнів до життєвого та творчого шляху Ліни Костенко; розвивати навички виразного читання, творчі здібності учнів; прищеплювати захоплення творчістю поетеси; виховувати любов до поезії.

ВИВЧЕННЯ ПОВІСТІ-КАЗКИ МАРИНИ ПАВЛЕНКО
«РУСАЛОНЬКА ІЗ 7-В, АБО ПРОКЛЯТТЯ РОДУ КУЛАКІВСЬКИХ»
7 клас

Тема. Марина Павленко. Основні відомості про письменницю. «Русалонька із 7-В, або Прокляття роду Кулаківських».

Мета: подати відомості про життя та творчість сучасної української письменниці Марини Павленко; навчити визначати особливості повісті-казки як художнього жанру; продовжувати формувати вміння розпізвати засоби виразності і з’ясовувати їхню роль у творі; розвивати вміння виразно і вдумливо читати прозовий твір, навички висловлювати власні думки про суть людського життя й моральний вибір кожної особистості; спонукати до творення та примноження добра, прищеплювати любов до краси, виховувати усвідомлення відповідальності за вчинки.

Отримати методичну статтю з журналу

Интернет-магазин АБАРИС