Розробки уроків для 5-10-х класів, ЗНО

Календарно-тематичне планування уроків з української мови та літератури на 2019-2020 н.р. (5-11 класи) Акція Класна ціна

Стаття №10 з журналу “ДИВОСЛОВО” №02 (659) 2012 р.

Віталій МАЦЬКО. Сучасний урок української літератури,

або Погляд на проект концепції реформування літературної освіти

   Так, давно назріла потреба в концепції реформування літературної освіти в середній школі (предмет – українська література). І ось такий проект запропонував професор Григорій Клочек – відомий теоретик та історик літератури, опублікувавши його в «Дивослові» (№ 10, 2011). Придивімось уважніше до тексту. З чого проект складається, що нового в ньому запропоновано? Спершу Г.Клочек викладає власне бачення науково-методологічної парадигми, зосередивши увагу на ефективності перетворень, ме­та яких – повернути інтерес дитини до книжки, від­сторонивши її од надмірного захоплення аудіовізу­альними медіа, збагатити її духовний світ, виховати гідного громадянина України. Художня література, твердить науковець, ідучи за В.Сухомлинським, – це простір для одуховлення людини.

Попередня стаття    До змісту    Наступна стаття

 

Інтернет-магазин АБАРІС Репетитори України