Стаття №10 з журналу «ДИВОСЛОВО» №02 (659) 2012 р.
Віталій МАЦЬКО. Сучасний урок української літератури,
або Погляд на проект концепції реформування літературної освіти
Так, давно назріла потреба в концепції реформування літературної освіти в середній школі (предмет — українська література). І ось такий проект запропонував професор Григорій Клочек — відомий теоретик та історик літератури, опублікувавши його в «Дивослові» (№ 10, 2011). Придивімось уважніше до тексту. З чого проект складається, що нового в ньому запропоновано? Спершу Г.Клочек викладає власне бачення науково-методологічної парадигми, зосередивши увагу на ефективності перетворень, мета яких — повернути інтерес дитини до книжки, відсторонивши її од надмірного захоплення аудіовізуальними медіа, збагатити її духовний світ, виховати гідного громадянина України. Художня література, твердить науковець, ідучи за В.Сухомлинським, — це простір для одуховлення людини.
Попередня стаття До змісту Наступна стаття