Розробки уроків для 5-9-х класів, ЗНО-2019

Календарно-тематичне планування уроків з української мови та літератури на 2018-2019 н.р. (5-11 класи) Акція на посібник «Готуємося до ЗНО: тестові завдання з української мови й літератури»

Стаття №2 з журналу “ДИВОСЛОВО” №02 (659) 2012 р.

Василь ШУЛЯР. Вивчаємо новочасну літературу

   Часопис «Дивослово» започаткував у свій час потрібний, на наше переконання, проект, який ма­теріалізувався у квартальник «Новочасна література». З перших номерів він був мені бальзамом для збо­леної української читацької душі. Власне тексти, які туди ввійшли, засвідчили пересічному читачеві європейськість української літератури. Обговорення зі старшокласниками та студентами-першокурсниками переконали: якби такі твори були у шкільній програмі, то українська молодь із захопленням знайоми­лася б із вітчизняною літературою й культурою. І вже тоді подумалося: що ж можна винести на позакласне читання, які тексти можуть стати основою для уроків розвитку комунікативно-мовленнєвої діяльності, що пропонувати для самостійного читання, рекомендувати для вивчення в системі профільної диференціації, як підготувати звичайний середній загальноосвітній заклад до системи інклю­зивного навчання і т. д. Відповіді на ці питання та способи активізації процесу читання українських творів знайшов, вчитуючись у випуски «Новочасної літератури». Зацікавленим читачам пропоную одну зі статей, яка й розкриває стратегії та подає моделі-тактики вивчення української літератури в сучас­них реаліях читацького життя школярів.

Попередня стаття    До змісту    Наступна стаття

Заробляйте betcoin легко
Інтернет-магазин АБАРІС Репетитори України