Стаття №5 з журналу «ДИВОСЛОВО» №02 (647) 2011 р.
Лідія ЛІСНИЧА. Гарний — гарніший, кращий, ліпший
(6 клас)
Т е м а: Ступені порівняння прикметників.
Мета: поглибити, узагальнити й систематизувати знання учнів про ступені порівняння прикметників; удосконалювати вміння та навички правильно утворювати форми вищого й найвищого ступенів порівняння, доцільно вживати їх у власному мовленні; розвивати пізнавальну і творчу активність шестикласників; удосконалювати мовленнєву вправність і пильність школярів; навчати аналізувати, систематизувати й порівнювати поняття, моделюючи діаграму Вена; виховувати сумлінне ставлення до навчання, прагнення самовдосконалюватися.
Т и п у р о к у: урок узагальнення й систематизації здобутих знань, удосконалення практичних умінь і навичок.