Конспекти уроків для 5-11-х класів, ЗНО

Календарно-тематичне планування уроків з української мови та літератури на 2024-2025 н.р. (5-11 класи)/-->

Стаття №12 з журналу «ДИВОСЛОВО» №1 (766) 2021 р.

ІНТЕГРОВАНЕ НАВЧАННЯ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ ЛІТЕРАТУРИ
У 8 КЛАСІ

Вікторія СІРУК, доцент кафедри української літератури Східноєвропейського національного університету ім. Лесі Українки

Ольга СОВА, методист відділу гуманітарних дисциплін Волинського інституту післядипломної педагогічної освіти

У статті проводиться думка про потребу інтегрованого навчання у школі, зокрема на уроках української літератури. Авторки стверджують, що інтерес учнів до вивчення фольклору й класичної літератури може стимулювати залучення інших контекстів: історичного, вивчення прототипів персонажів і топонімів, висвітлення дискусій, що велися довкола того чи іншого твору, увага до лексики, зокрема застарілої.

Ключові слова: інтегроване навчання, традиційна система навчання, компетентний читач, фольклор, ліро-епос, порівняльний аналіз.

INTEGRATED LEARNING AN THE LESSONS
OF UKRAINIAN LITERATURE IN 8th GRADE

Victoria SIRUK, associate professor, Lesia Ukrainka East European National University

Olga SOVA, resource teacher for the Department of Humanities, Volyn Institute of Postgraduate Pedagogical Education

The present paper is focused on the need for integrated learning at school, in particular at lessons of Ukrainian literature. The authors argue that students’ interest in studying folklore and classical literature can stimulate the involvement of other contexts, such as the historical one, boost the study of prototypes of the characters and place names, highlight the discussions of the literary works, which had taken place before, draw the students’ attention to the vocabulary, including its outdated units.

Key words: integrated learning, traditional learning system, competent reader, folklore, lyric epos, comparative analysis.

Отримати методичну статтю з журналу

Интернет-магазин АБАРИС