Розробки уроків для 5-10-х класів, ЗНО

Стаття №5 з журналу “ДИВОСЛОВО” №01 (754) 2020 р.

ПОВТОРЕННЯ ВИВЧЕНОГО З МОВИ
Урок-гра у 10 класі

Олексій ОСКИРКО, учитель ЗОШ I–III ступенів ім. Володимира Кравчука № 275, м. Київ

Мета розробки уроку – у формі гри перевірити рівень сформованості практичних навичок учнів із вивчених тем, узагальнити і систематизувати знання і вміння учнів із таких розділів сучасної української мови: фонетика, синтаксис, морфологія, будова слова, стилістика та фразеологія.

Ключові слова: фонетика, синтаксис, морфологія, будова слова, стилістика та фразеологія.

REVISION OF THE MATERIAL
A game lesson. 10th Form

Oleksiy OSKYRKO, teacher, Volodymyr Kravchuk Primary and Secondary School # 275, Kyiv

The lesson is aimed to test while playing the development of students’ practical skills in the topics studied, revise and generalize their expertise, knowledge and skills of the 1st semestre in the following sections of Linguistics: Phonetics, Syntaxis, Morphology, Word formation, Stylistics, and Phraseology.

Key words: linguistics, phonetics, syntaxis, morphology, word formation, stylistics, phraseology.

Отримати методичну статтю з журналу

Інтернет-магазин АБАРІС