Стаття №2 з журналу «ДИВОСЛОВО» №01 (706) 2016 р.
Ірина ПАВЛІВ. Чайна симфонія (Урок узагальнення й
систематизації вивченого з теми «Прикметник»)
Мета: узагальнити й систематизувати знання учнів про прикметник як частину мови; розвивати пам’ять, увагу; підвищувати культуру усного й писемного мовлення; виховувати свідоме ставлення до навчання, розуміння його потрібності в житті; за допомогою мовленнєво-комунікативного дидактичного матеріалу формувати естетичні смаки.
Методи, прийоми і форми роботи: відгадування загадок, слово вчителя, бесіда, робота з текстами, дослідження-характеристика, валеопауза, робота у групах, словесне малювання, морфемний, синтаксичний і морфологічний розбори, складання діалогів, інтерактивна вправа «Незакінчене речення».