Розробки уроків для 5-8-х класів, ЗНО

Календарно-тематичне планування уроків з української мови та літератури на 2017-2018 н.р. (5-11 класи) Акція на посібник «Готуємося до ЗНО: тестові завдання з української мови й літератури»

Стаття №1 з журналу «ДИВОСЛОВО» №01 (694) 2015 р.

Галина КОРИЦЬКА. Блог-технології 

у процесі навчання української мови

    У статті визначено особливості ефективного використання блог-технології у процесі навчання учнів української мови, описано основні підходи до її створення та доцільності застосування у ЗНЗ. Ефективна технологія,яка посідає чільне місце в мережі інтернет, забезпечує створення інтелектуальних продуктів, змістовне спілкування учня й учителя, обговорення актуальних проблем тощо. Досліджуючи питання класифікації блогів, враховуючи певний досвід розробки їх та акумулюючи різноманітні підходи до створення навчального ресурсу, ми висловлюємо власне бачення їхньої класифікації, критеріїв оцінювання.

Ключові слова: блог-технології, блог, блогери, блогосфера, контент, мережеві сервіси, українська мова.

Отримати методичну статтю з журналу

Інтернет-магазин АБАРІС Репетитори України