Розробки уроків для 5-8-х класів, ЗНО

Передплата журналу Акція на посібник «Готуємося до ЗНО: тестові завдання з української мови й літератури»

Стаття №1 з журналу «ДИВОСЛОВО» №01 (646) 2011 р.

   Світлана МІРОШНИК. Тестування як метод діагностики навчальних досягнень учнів

(На матеріалі завдань з української літератури)

   Нині тестування широко застосовують як метод визначення рівня навчальних досягнень учнів з різних шкільних предметів у процесі засвоєння їх, під час складання ДПА і написання ЗНО. Отже, питання якості педагогічної тестової діагностики предметної компетентності учнів вельми актуальне.

   У педагогічній діагностиці жоден із методів вимі­рювання й оцінювання учнівських знань і вмінь не є ідеальним, універсальним і точним. Тим часом над­звичайно важливо забезпечити якнайбільшу точність і надійність результатів, зробити процес оці­нювання максимально адекватним і об’єктивним.

ЧИТАТИ ДАЛІ

До змісту     Наступна стаття

Інтернет-магазин АБАРІС Репетитори України