Стаття №1 з журналу «ДИВОСЛОВО» №01 (646) 2011 р.
Світлана МІРОШНИК. Тестування як метод діагностики навчальних досягнень учнів
(На матеріалі завдань з української літератури)
Нині тестування широко застосовують як метод визначення рівня навчальних досягнень учнів з різних шкільних предметів у процесі засвоєння їх, під час складання ДПА і написання ЗНО. Отже, питання якості педагогічної тестової діагностики предметної компетентності учнів вельми актуальне.
У педагогічній діагностиці жоден із методів вимірювання й оцінювання учнівських знань і вмінь не є ідеальним, універсальним і точним. Тим часом надзвичайно важливо забезпечити якнайбільшу точність і надійність результатів, зробити процес оцінювання максимально адекватним і об’єктивним.