Конспекти уроків для 5-11-х класів, ЗНО

Календарно-тематичне планування уроків з української мови та літератури на 2024-2025 н.р. (5-11 класи)/-->

Стаття №2 з журналу «ДИВОСЛОВО» №05 (650) 2011 р.

Сергій ОМЕЛЬЧУК. Вивчення функційних особливостей числівника

на засадах  дослідницького підходу

    Вивчення числівників в основній школі має свою специфіку, пов’язану і характером цієї части­ни мови, і особливостями сполучуваності цих слів з іменниками.

   Зазвичай під час опрацювання розділу «Чис­лівник» у 6-му класі більшість часу вчитель-словесник відводить формуванню орфографічних умінь і навичок (відмінюванню й правопису чис­лівників), тим часом такі аспекти, як уживання кількісних числівників з іменниками в усіх відмін­ках, уживання числівників для позначення дат, ча­су (годин), що передбачено чинною програмою з української мови, залишаються поза увагою. Це при тому, що саме вони становлять практичні труднощі, і то не лише для учнів, а й для всіх носіїв мови. У зв’язк у з цим метою статті є розкрити функційні особливості числівника в українській мові й запропонувати деякі типи дослідницьких вправ, спрямованих на засвоєння нормативного поєднання числівників з іншими частинами мови, зокрема іменниками.

ЧИТАТИ ДАЛІ

Попередня стаття    До змісту    Наступна стаття

Интернет-магазин АБАРИС