Стаття №15 з журналу «ДИВОСЛОВО» №05 (674) 2013 р.
Володимир ШКЛЯР. Мовознавчі студії:
Заповнення лакун навчально-методичного забезпечення
Творення навчально-методичної літератури — справа нелегка, водночас почесна й відповідальна. Нині вона набула особливого значення з огляду на оновлені завдання освітньої практики. Якщо теоретичне забезпечення навчання студентів ВНЗ можна вважати задовільним, то методичних розробок з окремих галузей знання бракує. Одну з таких прогалин покликаний заповнити посібник Л.Супрун «Загальне мовознавство. Практичні заняття, самостійна робота», рекомендований Міністерством освіти і науки України. Прикметно, що рецензентами праці стали авторитетні науковці-філологи, які не з чуток знають про стан навчально-методичного забезпечення цієї дисципліни: досвідчені доктори наук, професори Н.Озерова, Н.Шумарова, П.Дудик, кандидат наук, доцент Д.Жмурко. Аналізована праця особливо актуальна й важлива у зв’язку зі зміною освітнього вектора: кредитно-модульна система спонукає студентів до ґрунтовної самостійної роботи, а викладач набуває обов’язків ще й консультанта і модератора їхньої проблемно-пошукової діяльності.