Стаття №2 з журналу «ДИВОСЛОВО» №03 (672) 2013 р.
Іван ЮЩУК. Зворотний зв’язок і мотивація у навчанні рідної мови
Навчальний процес передбачає як доконечну його умову взаємодію вчителя й учня: з одного боку, передача знань, з другого — сприйняття їх. І тут неминучі суб’єктивні похибки з обох сторін. Учитель (і навіть підручник) не завжди досконало й дохідливо, з урахуванням його складності й точності подає навчальний матеріал; учень через різні психологічні обставини не завжди адекватно сприймає його. Це зумовлено хоч би й тим, що склад учнів у класі щодо здатності сприймати навчальний матеріал неоднорідний: одні з кращою підготовкою до навчання, інші — з гіршою, одні краще сприймають на слух, інші — наочно, в одних — більш-менш стійка увага, в інших — розсіяна. Похибки у сприйнятті трапляються й під час індивідуального перекодування зовнішньої інформації у внутрішню.
Попередня стаття До змісту Наступна стаття