Конспекти уроків для 5-11-х класів, ЗНО

Календарно-тематичне планування уроків з української мови та літератури на 2024-2025 н.р. (5-11 класи)/-->

Стаття №9 з журналу «ДИВОСЛОВО» №11 (740) 2018 р.

НАЦІОНАЛЬНА ДЕТЕРМІНАНТА НАТАЛКИ ПОКЛАД
Дещо про сучасну поезію для дітей

Не буде перебільшенням сказати, що поезія для дітей в Україні найменш поцінована сучасною критикою та літературознавством попри те, що проблема художності та змістовності творів для наймолодших – одна з найважливіших. Інше питання, крім нероздільності ЯК писати і про ЩО, – це ідея, яку автор вкладає у твір або в книжку. Відсторонення, неуважність, погорда критиків до літератури для дітей як теми несерйозної або не вартої уваги відкривають дорогу арміям графоманів, тож книжки професійного письменника (якщо, звичайно, він не має рекламних агентів) нерідко розчиняються серед моря дитячих видань. Відсутність універсального літературного часопису для дітей (не лише інтернет-видань), брак досліджень літератури, написаної для дітей, поглиблюють цю проблему. Звісно, коло питань можна розширити, однак чи варто сподіватися вмістити їх у декілька абзаців або відповісти принаймні на одне з них вичерпно? У цій статті я намагатимуся зупинитися на проблемі призначення твору – питанні ЩО, зазначивши, що воно не виключає ЯК.

Отримати методичну статтю з журналу

Интернет-магазин АБАРИС