Конспекти уроків для 5-11-х класів, ЗНО

Календарно-тематичне планування уроків з української мови та літератури на 2024-2025 н.р. (5-11 класи)/-->

Стаття №1 з журналу «ДИВОСЛОВО» №01 (730) 2018 р.

ВИКЛИКИ Й ПЕРСПЕКТИВИ
РЕФОРМУВАННЯ СУЧАСНОЇ ОСВІТИ В УКРАЇНІ

Дмитро ДРОЗДОВСЬКИЙ, кандидат філологічних наук, Інститут літератури ім. Т. Г. Шевченка НАН України

«Нова українська школа» (далі – НУШ) поставила перед українським суспільством доволі непросте завдання: сформувати освітній простір, адекватний викликам ХХІ ст. Міністр освіти і науки України Лілія Гриневич, представляючи концепцію НУШ різним колам громадськості, не раз наголошувала на тому, що школа тримається на двох найважливіших компонентах: зміст освіти й особистість учителя. Крім того, нині важливо пам’ятати, що учні – також ключовий суб’єкт навчальної траєкторії, тож школа майбутнього в Україні мислиться передусім як дитиноцентрична, у якій учителі, батьки й учні перебувають у партнерських взаємостосунках. Щоб навчання було цікавим, щоб воно надихало дітей на творчість, критичне й креативне мислення, важливо, аби освітній процес відповідав емоціям та очікуванням молоді. Кожний урок у школі – це можливість зустрічі з іншими культурами й ідентичностями, національними традиціями і здобутками. І всі ці «інші» голоси промовляють до нас українською мовою, яка забезпечує об’єднання всіх громадян навколо ідеї соборності України, неподільності та єдності.

Отримати методичну статтю з журналу

Интернет-магазин АБАРИС