Розробки уроків для 5-9-х класів, ЗНО-2019

Календарно-тематичне планування уроків з української мови та літератури на 2018-2019 н.р. (5-11 класи) Акція на посібник «Готуємося до ЗНО: тестові завдання з української мови й літератури»

Журнал “Бібліотечка “ДИВОСЛОВА” №05-06 2012 року

Вивчення української постмодерної літератури у школі

ЗМІСТ

Вступне слово (стор. 2)

I.    Постмодернізм як мистецько-культурний феномен кінця ХХ – початку ХХІ століття
1.    Що таке постмодернізм  (стор. 3)
2.    Національна своєрідність українського постмодернізму (стор. 4)
II.    Постмодерний текст і його читач
1.    Специфіка постмодерного тексту (стор. 5)
2.    Роль читача як активного співтворця тексту (стор. 10)
3.    Як читати постмодерну поезію? (стор. 11)
III.    Вивчення постмодерної літератури у профільній школі
1. Постмодернізм в українській літературі (Оглядова лекція з елементами евристичної бесіди) (стор. 18)
2. Діалог епох: українське бароко і постмодерне необароко у збірці Ю.Андруховича «Екзотичні птахи і рослини». Художні особливості поезій  (стор. 24)
3.    Поетичне шоу Віктора Неборака, або Знову про Бу-Ба-Бу і бубабістів (стор. 28)
4.    Патріарх «Бу-Ба-Бу» Юрій Андрухович. Осягнення (стор. 37)
5.    Олександр Ірванець – ліричний… іронічний (стор. 51)
Список використаної літератури (стор. 70)
Словник термінів (стор. 71)
Придбати журнал БІБЛОТЕЧКА ДИВОСЛОВА

Попередній номер    Архів    Наступний номер

Заробляйте betcoin легко
Інтернет-магазин АБАРІС Інтернет-магазин АБАРІС