Журнал «Бібліотечка «ДИВОСЛОВА» №02 2011 року
Виховання толерантності на уроках словесності
ЗМІСТ
1. Олена ГАВРИЛЮК. Виховання толерантності на уроках української мови та літератури (стор. 2)
2. Олена ГАВРИЛЮК, Олена ПАНЧУК. Чи вміємо ми «відчувати людину, як рана сіль» (стор. 4)
3. Ліна КОВАЛЕНКО. Основні види складнопідрядних речень: означальні, з’ясувальні, обставинні (стор. 10)
4. Безсполучникове складне речення. Змістові відношення між його частинами. Розділові знаки в безсполучниковому складному реченні (стор. 13)
5. Галина ТАНАСІЙЧУК. Види обставин (стор. 17)
6. «Над Дніпром, коло славних порогів» (стор. 20)
7. «Федько-халамидник» Володимира Винниченка. Головний герой як особистість. Порівняльна характеристика персонажів (стор. 24)
8. Світлана СОБЧУК. «Не згуби мрійливості чистої душі» (стор. 27)
9. «Душа дитини — росяна пелюстка» (стор. 29)
10. Галина ПИЛИПЕНКО. Виховання толерантності під час вивчення життєвого і творчого шляху Михайла Коцюбинського (стор. 32)
11. Тетяна МАРТИНЮК. Українська народна пісня — джерело морально-етичних цінностей українців (стор. 38)
12. Урок позакласного читання за оповіданням Степана Васильченка «Приблуда» (стор. 46)